Sanyi

Hozzászólások

7 bejegyzés megtekintése - 1-7 / 7
  • Sanyi
    Adminisztrátor

    Igen, a keresőbarát URL-ek használata javasolt akkor is, ha külön nem keresőoptimalizáljuk az oldalt. A keresőbarát URL-t ugyanis említik Mobile Friendly URL-ként is (azaz ez az eredeti megnevezése).

    Ha többet szeretnél tudni a témáról, javaslom olvasd el ezt a bejegyzést a tudástárban: Milyen a keresőbarát URL?

    Sanyi
    Adminisztrátor

    A problémát megoldja, ha az elérési úton lévő wp-config.php fájlt megnyitod és egyszerű UTF-8 kódolással újra elmented.

    A megoldásról található a WordPress
    támogatóblogján
    is egy fórumtéma, de itt is ezt a megoldást találták csak.

    Sanyi
    Adminisztrátor

    Hogy milyen nevet adj a weboldaladnak, az attól is függ, hogy mi a weboldalad célja. Ha egy céged van, aminek a marketingjéhez szeretnéd használni az oldalt, akkor természetesen a cégnév legyen a domain és az oldal neve is.

    A fő szempont az hogy mi lesz a legkedvezőbb a célközönségednek? Milyen módon fogják megismerni a weboldalad. Marketingezel, csak a névjegykártyádon fog szerepelni az oldal neve?

    Egy dolgot azonban kerülj el! Szokássá vált sajnos, sok cégnél látom, hogy egy adott kulcsszóhoz kapcsolódó domain-eket vásárol egy adott cég.

    A cél ilyenkor nyilván az, hogy keresőforgalmat hozzon a domain név. Azonban maga a domain önmagában szinte semmiféle befolyással nem bír a keresőpozícióra.

    Sanyi
    Adminisztrátor

    Az ITZen központi blogján remek leírás született a reszponzivitással kapcsolatban. Itt olvasható!

    Hozzátenném hogy a reszponzivitás elérése során rengeteg akadály felmerülhet. A legnagyobb probléma általában a kellő mértékű információ megjelenítése a kisebb kijelzőkön.

    Sanyi
    Adminisztrátor

    Mi az ITZen-nél egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk erre. Az ügyfélelégedettség alapját nálunk a kézzelfogható eredmények kommunikálására alapozzuk. Sok fejlesztőnél problémaként láttuk hogy sokat dolgozik a projekten, de nem jól kommunikálja a feladat nagyságát az ügyfél felé. Ez nagy kihívást jelent mindkét fél számára.

    Sanyi
    Adminisztrátor

    A Google helyezései percről-percre változnak. A legjobb amit tehetsz, hogy aktiválod a Google Search Console szolgáltatását a webhelyedhez, mivel itt egy átlagos pozíció nevű mutatószámot fogsz kapni, az összes megjelenésre vonatkozóan.

    Ez a szám többet fog mondani a valóságról, mintha csak ellenőriznéd manuálisan a helyezést.

    Sanyi
    Adminisztrátor

    Az admin felületen amit mi látunk a klövetkező helyen lehet beállítani a z értesítési e-mail címet:

  • Partner fül: Itt a “Kérem válasszon egy fiókot az alábbi listából’ alatt kattinthatóak regisztrált fiókok. Válaszd ki a sajátod
  • Látni fogsz egy Technikai adatok gombot
  • Ha átkattintottál keress egy olyan beállításpanelt, hogy: “Kereskedő értesítése levélben” – Itt be lehet állítani az értesítési e-mial címet és az eseteket hogy mikor küldjön a rendszer e-mailt
7 bejegyzés megtekintése - 1-7 / 7