Milyen tartalmi és külső tényezőkre ügyeljek a blogbejegyzés kapcsán?

Olvasási idő: 1 perc

Azt tartsd szem előtt a tervezési folyamat során, hogy az ügyfeleid milyen problémáira akarsz megoldást adni. Ne csak egyedi legyen a tartalmad, a blogbejegyzés megoldást is biztosítson! Hiába mesélsz magadról és a szolgáltatásaidról, ha az írásod “Te-központú”, hiszen a felhasználót kell kiszolgálnod.

A Google a Medic nevű augusztusi frissítésével emlékeztetett minket az E-A-T-ként emlegetett arany standardjére:

  • E, mint expertise: az általad létrehozott tartalmaknak arról kell tanúskodniuk, hogy az adott területen, amit képviselsz, Te szakértőnek számítasz.
  • A, mint authority: a tekintély. A szakértelem mellett azt is bizonyítanod kell, hogy a szakmai közegeden belül megbecsülik, tisztelik és elfogadják a véleményed.
  • T, mint trustworthiness: a szakértelem megvan, a tekintély megvan… most már csak a pozitív visszajelzések kellenek, amelyek arról árulkodnak, hogy megbízható vagy és színvonalas szolgáltatást nyújtasz.
Hasznos volt ez számodra?
Dislike 0 1 személy 1 szavazatból hasznosnak találta ezt a leírást. Mi a te véleményed?
Ennyien néztétek már meg: 12

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..