Mi az a CRM?

Olvasási idő: 1 perc

CRM, azaz Ügyfél kezelő rendszer. Olyan szoftveres megoldás, amellyel egyszerűen tudod kezelni az ügyfélélményt.

A CRM rendszer jelentése

A CRM nem egy szoftvert jelent, hanem egy rendszert. Egy olyan megoldást ami segít abban hogy hatékonya tudd kezelni a meglévő ügyfélköröd úgy hogy az új érdeklődőid is kellő figyelmet kapnak (vagy fordítva).

Milyen érvek szólnak egy CRM rendszer mellett?

Egy jól működő CRM megoldással nem lesznek elfelejtett ügyek. Az ilyen rendszerek központjában az ügyfélkapcsolatoķ kezelése áll.

Extra bevételre tehetünk szert. Mivel napi szinten jelennek meg új feladatok az életünkben, ezért sokszor feledésbe merül egy ajánlat. Ha a CRM megoldásunk jó, akkor az ilyen félbehagyott feladatokat rendszeresen vissza tudjuk követni.

Időt spórolunk: Nem lesz olyan kusz a kommunikáció, helyette áttekinthető, rendszerezett adatbázisunk lesz arról hogy kivel mikor és mit beszéltünk meg. Ja és megfelelően analitikus szemlélettel azt is meg tudjuk mondani egy idő után, hogy mire van igénye a meglévő ügyfélkörünknek.

Hasznos volt ez számodra?
Dislike 0 1 személy 1 szavazatból hasznosnak találta ezt a leírást. Mi a te véleményed?
Ennyien néztétek már meg: 48

2 Replies to “Mi az a CRM?”

  1. Na és mi a helyzet akkor, ha egy Facebook webshopban már nehezen tudom kezelni a rendeléseket? Létezik erre is valami megoldás?

    1. Egy CRM megoldás általában nem csak technikai kérdés, megfelelő módszerrel bármilyen CRM rendszer képes támogatni ebben.

      A kérdés az hogy pontosan miért van szükséged a CRM-re? Túl sokfelé kommunikálsz? Nem elég jó a Facebook megoldása a folyamatok kezeléséhez?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..