Szükséges e a keresőoptimalizálás egy kifejezés bevezetésénél vagy márkaépítésnél?

Olvasási idő: 1 perc

Időnként felmerül ez a kérdés, a válasz pedig a következő: is-is.

Az elsődleges dolog, amit meg kell érteni, hogy egy kifejezés bevezetése vagy márka kiépítése elsősorban marketingstratégiát igénylő feladat. SEO oldalról meg kell támogatni az alapeszközökkel, de itt a marketing, a piac edukálása élvezi a prioritást. (Ilyen alapeszköz a linkhálózat kiépítése, vagy a szövegírás minősége. Az első organikusan épülni fog a terjesztéssel, a másodikra pedig tessék alapértelmezetten ügyelni.)

Az első helyed sokáig garantált lesz, mivel csak nagyon kevesen keresnek a kulcsszóra. Terjeszd el a kifejezést, építsd a márkádat, közben tartsd be az alapvető SEO szabályokat és csak akkor kezdj nagyobb SEO kampányba, amikor már vannak eredményeid. Csak akkor lehet erősíteni egy kulcsszóra, ha már vannak olyanok, akik keresnek is rá.

Hasznos volt ez számodra?
Dislike 0 0 személy 0 szavazatból hasznosnak találta ezt a leírást. Mi a te véleményed?
Ennyien néztétek már meg: 17

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..